• 1.png
  • 2.png
  • 3.png
 redtab  
No result.

news1

ການເສີມຂະຫຍາຍການຮຽນຮູ້ໂດຍຜ່ານການບັນທຶກວິຊາການເຂົ້າເຖິງ

ປະຊາຊົນທີ່ມີຄວາມບົກຜ່ອງໃນການໄດ້ຍິນສາມາດໄດ້ຮັບຜົນປະໂຫຍດຈາກຄໍາເວົ້າແລະສຽງໃນວິດີໂອແລະຜູ້ທີ່ມີຄວາມບົກຜ່ອງດ້ານສາຍຕາສາມາດໄດ້ຮັບຜົນປະໂຫຍດຈາກຄໍາອະທິບາຍສຽງຂອງຮູບພາບແລະການກະທໍາໃນວິດີໂອ. ຄໍາບັນຍາຍແລະຄໍາອະທິບາຍສຽງຍັງສາມາດເປັນປະໂຫຍດສໍາລັບຜູ້ທີ່ບໍ່ສາມາດຟັງຫຼືເບິ່ງວິດີໂອສໍາລັບເຫດຜົນດ້ານສິ່ງແວດລ້ອມ (ເຊັ່ນ: ສຽງທີ່ມີສຽງສະຫງົບຫຼືສຽງເບື້ອງຫລັງຫຼາຍເກີນໄປຫຼືຕາບໍ່ຖືກເບິ່ງ). ບົດຂຽນນີ້ຈະພິຈາລະນາວິທີການຍ້ອງຍໍການປາກເວົ້າໂດຍຫຍໍ້ໃນການແກ້ໄຂຮ່ວມມືສາມາດໃຫ້ການບັນທຶກສຽງ / ບັນນາທິການທີ່ມີລາຄາຖືກແລະບັນດາວິດີໂອດ້ານການສຶກສາແລະສົນທະນາກ່ຽວກັບຄວາມສາມາດທາງປັນຍາທຽມສໍາລັບຄໍາອະທິບາຍສຽງແລະການແປພາສາ.

ຫລາຍປະເທດມີບັນດາກົດລະບຽບກ່ຽວກັບຄໍາບັນຍາຍຫຼືຄໍາອະທິບາຍສຽງຂອງບັນດາໂຄງການໂທລະທັດທີ່ຖືກເຜີຍແຜ່ແຕ່ບໍ່ໄດ້ນໍາໃຊ້ວິດີໂອອອນໄລ໌ຕາມປົກກະຕິ. ກົດຫມາຍວ່າດ້ວຍຄວາມສະເຫມີພາບຂອງສະຫະປະຊາຊາດປີ 2010 ຮຽກຮ້ອງໃຫ້ມະຫາວິທະຍາໄລເພື່ອເຮັດໃຫ້ການປັບປຸງທີ່ສົມເຫດສົມຜົນແລະຄາດວ່າສະຖາບັນດັ່ງກ່າວຄວນເອົາຫົວຂໍ້ບັນທຶກການບັນຍາຍຂອງເຂົາເຈົ້າທັງຫມົດແທນທີ່ຈະເປັນພຽງແຕ່ບັນທຶກການບັນຍາຍເທົ່ານັ້ນຖ້າຕ້ອງການໃຫ້ນັກຮຽນຄົນຫູຫນວກຈ່າຍເງິນ. ການຈົດຈໍາຄໍາເວົ້າອັດຕະໂນມັດແມ່ນມີລາຄາບໍ່ແພງ.

ຫນຶ່ງໃນການໂຕ້ຖຽງທີ່ບາງບໍລິສັດຄໍາບັນຍາຍໃຊ້ເພື່ອຊັກຊວນໃຫ້ລູກຄ້າໃຊ້ບໍລິການຫົວຂໍ້ຂອງພວກເຂົາແມ່ນການເວົ້າວ່າການຮັບຮູ້ການປາກເວົ້າໂດຍອັດຕະໂນມັດໂດຍສ່ວນໃຫຍ່ແມ່ນມີລາຄາຖືກກວ່າ, ຜະລິດຄໍາທີ່ບໍ່ຖືກຕ້ອງ. ເຖິງແມ່ນວ່າສຽງພື້ນເມືອງແລະດົນຕີແລະໄມໂຄໂຟນຕໍາແຫນ່ງທີ່ບໍ່ດີສາມາດຫຼຸດຜ່ອນຄວາມຖືກຕ້ອງຂອງການຮັບຮູ້ສຽງໂດຍອັດຕະໂນມັດ, ມັນກໍ່ສາມາດມີຄວາມຖືກຕ້ອງເປັນຜູ້ transcribers ຂອງມະນຸດ, ໂດຍສະເພາະຖ້ານັກຮຽນໃຊ້ຂໍ້ຜິດພາດກ່ຽວກັບຄໍາທີ່ຖືກຕ້ອງ.

ແຕ່ຫນ້າເສຍດາຍທີ່ບໍ່ມີເຕັກໂນໂລຢີຂອງບໍລິສັດການບັນທຶກວິທະຍາໄລໃນປະຈຸບັນສາມາດດັດແກ້ຮ່ວມກັນ

Synote ໄດ້ຖືກພັດທະນາເພື່ອປັບປຸງການຮຽນຮູ້ຈາກບັນທຶກການບັນຍາຍໂດຍຜ່ານການແກ້ໄຂຮ່ວມມືຂອງການບັນທຶກການຮັບຮູ້ການປາກເວົ້າທີ່ມີຄຸນນະສົມບັດເພີ່ມເຕີມລວມທັງບັນທຶກຂໍ້ມູນ synchronized, clip playlists ແລະພິມເທົ່ານັ້ນສຽງເທົ່ານັ້ນທີ່ສະແດງໃນຫນ້າຈໍຕໍ່ໄປນີ້.

ມັນເປັນສິ່ງສໍາຄັນສໍາລັບຄູທີ່ຈະເຮັດໃຫ້ການບັນທຶກຄຸນນະພາບທີ່ດີແລະນີ້ສາມາດບັນລຸໄດ້ໂດຍການໃສ່ microphone ໄຮ້ສາຍແລະປັບລະດັບການບັນທຶກເພື່ອໃຫ້ອັດຕາສັນຍານສຽງທີ່ດີ. ຖ້າຄູສອນໃຊ້ໄມໂຄໂຟນແບບຖາວອນແລະຫັນອອກຈາກໄມໂຄໂຟນເພື່ອຂຽນໃນຄະນະກໍາມະການຫຼືຍ່າງໄປອ້ອມຫ້ອງນັ້ນລະດັບການປາກເວົ້າແລະອັດຕາການສຽງກັບສຽງຈະຫຼຸດລົງ. ຖ້າຄູສອນຕອບຄືນຄໍາຖາມຫຼືຄໍາຕອບຫຼືຄໍາຕອບຈາກນັກຮຽນຫຼັງຈາກນັ້ນຄໍາເວົ້າຂອງນັກຮຽນບໍ່ຈໍາເປັນຕ້ອງຖືກຂຽນ. ມັນຍັງເປັນໄປໄດ້ທີ່ຈະບັນທຶກແລະຂຽນຄໍາເວົ້າຂອງນັກຮຽນໂດຍໃຊ້ໄມໂຄໂຟນໄຮ້ສາຍ, ຖືເປັນມືຖືຫຼືຖ່າຍທອດຫຼືນໍາໃຊ້ແອັບຯໃນໂທລະສັບມືຖື.

ໃນຖານະທີ່ຄຸນະພາບຂອງການບັນທຶກດັ່ງກ່າວຮ້າຍແຮງຫຼັງຈາກນັ້ນການຮັບຮູ້ການປາກເວົ້າສາມາດສູ້ຊົນຫຼາຍກວ່າຜູ້ transcriber ຂອງມະນຸດແລະການແກ້ໄຂບັນຫານີ້ໃນການປັບປຸງຄວາມຖືກຕ້ອງຂອງການຍືນຍັນການຮັບຮູ້ການປາກເວົ້າແມ່ນການນໍາໃຊ້ນັກຮຽນໄປຫາຄວາມຜິດພາດທີ່ຖືກຕ້ອງ. ນັກສຶກສາແກ້ໄຂຂໍ້ຜິດພາດທີ່ມີສ່ວນຮ່ວມຢ່າງເຂັ້ມງວດກັບເນື້ອໃນຂອງບົດບັນຍາຍເພື່ອປັບປຸງການຮຽນຮູ້ຂອງເຂົາເຈົ້າແລະເພື່ອສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງການມອບລາງວັນເຄດິດວິຊາການເພື່ອແກ້ໄຂຄວາມຜິດພາດ. ວິທະຍາໄລແລະນັກຮຽນສາມາດເລືອກລາງວັນທີ່ເຫມາະສົມ.

ນັກສຶກສາແກ້ໄຂຂໍ້ຜິດພາດໃນການບັນຍາຍຂອງຕົນເອງມີຄວາມພະຍາຍາມພຽງເລັກນ້ອຍໃນຂະນະທີ່ພວກເຂົາຟັງ, ເບິ່ງແລະອ່ານການບັນທຶກແລະຄໍາບັນຍາຍຍ້ອນວ່າມັນຍາກທີ່ຈະບໍ່ສັງເກດເຫັນຄວາມຜິດພາດ. ພວກເຂົາເຈົ້າໂດຍທົ່ວໄປກໍ່ຮູ້ດີວ່າຫົວຂໍ້ທີ່ດີກ່ວາຄໍາບັນຍາຍຂອງນັກວິຊາຊີບ, ຍ້ອນວ່າບໍລິສັດຫົວຂໍ້ບໍ່ຮັບປະກັນໃຫ້ຜູ້ຊ່ຽວຊານໃນເລື່ອງນັ້ນ. ຮູບພາບແລະບໍລິການຕ່າງໆສາມາດ synchronized ໂດຍອັດຕະໂນມັດກັບບົດສະຫຼຸບເພື່ອໃຫ້ສາມາດພິມອອກຈາກຂໍ້ມູນທັງຫມົດຈາກການອ່ານ.

ເຄື່ອງຫັດຖະກໍາທັກສະການຮຽນຮູ້ໂດຍໃຊ້ເຄືອຂ່າຍ Neural Neural ໄດ້ພິສູດໄດ້ວ່າມີອໍານາດຫຼາຍທີ່ຈະປັບປຸງຄວາມຖືກຕ້ອງຂອງການຮັບຮູ້ສຽງແລະຮັບຮູ້ຮູບພາບ. AI ຍັງສາມາດໃຊ້ສໍາລັບການປັບປຸງການຮັບຮູ້ການປາກເວົ້າໂດຍຜ່ານການເລັບອັດຕະໂນມັດແລະຍັງສາມາດຮັບຮູ້ບາງສຽງໃນວິດີໂອສໍາລັບຄໍາບັນຍາຍ (ເຊັ່ນ: ການສະແດງ, ດົນຕີແລະຫົວເລາະ). AI ຍັງສາມາດແກ້ໄຂຮູບແບບຂອງປາກແລະປະເຊີນຫນ້າກັບວິດີໂອເພື່ອເຮັດໃຫ້ພວກເຂົາງ່າຍຕໍ່ການອ່ານຫນັງສື.

AI ກໍ່ບໍ່ສາມາດສະຫນອງລາຍລະອຽດສຽງອັດຕະໂນມັດຂອງວິດີໂອໄດ້ດັ່ງນີ້ຮຽກຮ້ອງໃຫ້ມີເຫດຜົນແລະເຂົ້າໃຈຄວາມຫມາຍແລະບົດສະຫຼຸບທີ່ລະອຽດອ່ອນເພື່ອລະບຸວ່າຂໍ້ມູນທີ່ມີຄວາມສໍາຄັນແມ່ນຫຍັງ. ຕົວຢ່າງໃນວິດີໂອຖ້າຫາກວ່າບຸກຄົນໃດຫນຶ່ງອອກຈາກຫ້ອງນັ້ນແລ້ວໃນຂະນະທີ່ມັນອາດຈະເປັນໄປໄດ້ສໍາລັບລະບົບ AI ເພື່ອລະບຸເຫດການນີ້ແລ້ວນີ້ອາດເປັນຂໍ້ມູນທີ່ສໍາຄັນທີ່ຈະໃຫ້ຢູ່ໃນລາຍລະອຽດສຽງຖ້າມັນມີຄວາມຈໍາເປັນສໍາລັບຜູ້ຊົມຈະຮູ້ວ່າບຸກຄົນ ຊຶ່ງເຮັດໃຫ້ຫ້ອງການບໍ່ສາມາດໄດ້ຍິນສິ່ງທີ່ໄດ້ຖືກປຶກສາຫາລືໃນຫ້ອງຫຼັງຈາກພວກເຂົາອອກຈາກຫ້ອງ.

AI ຍັງສາມາດສະຫນອງການແປພາສາອັດຕາພາສາອັດຕະໂນມັດຂອງຄໍາບັນຍາຍໂດຍໃຊ້ avatars ເຖິງແມ່ນວ່າຄຸນນະພາບຂອງການແປສໍາລັບ visua

014873
ມື້ນີ້
ມື້ວານນີ້
ອາ​ທິດ​ນີ້
ອາ​ທິດ​ທີ່​ແລ້ວ
ເດືອນ​ນີ້
ເດືອນທີ່ແລ້ວ
ລວມທັງໝົດ
94
156
250
13756
2267
5304
14873

ວັນທີ 19 ເດືອນ 08 ປີ 2019 15 ໂມງ 35 ນາທີ
Copyright By chs.la 2014